Začala nová pohádka jménem ENDURO a CROSS-COUNTRY

26.07.2012 12:33

Když mi bylo cca 14 let a začal jsem vnímat motorky, byla to éra přestavování čehokoliv na jěždění v terénu. Tím byla asi určena moje kariéra "bahňáka". Terén je ale motokros, enduro a v posledních letech i cross-country, což je krásný kompromis mezi motokrosem a soutěžěma. Kolem motokrosu jsem se motal od malička. Motokrosová trať ve Stříbře, Horšáku nebo ještě tehdejší Tachovská rokle, to mám všechno "kolem komína". Enduro tehdy bylo nejblíže v Janovicích, což je docela kus cesty pro mladýho kluka a ještě tady nebyly žádné "hobby" závody. Jo, těžko si vláda osmdesátých let připouštěla, že sláva Československa na populární Šestidenní je už mnoho let nenávratně pryč. Tím tady sport jménem Enduro soutěže téměž zanikl. Z toho všeho ale plyne, že jsem se začal věnovat motokrosu, protože byl "dostupný".

Dnes doba značně pokročila a s příchodem cross-country tady rostou závody jak houby po dešti. No a když jsem poznal kluky z Cechu, kteří jsou "enduráci", ale bez problémů dají i motokros, pak uspořádali minulý týden krásné cross-country, tak jsem opět zazkratoval a řekl: "Tohle chci jezdit!". No a jak už to u mě bývá, od praštěné myšlenky je k realitě jen malinkej kousek. Takže jsem před třemi dny koupil už asi stopadesátou motorku, tentokráte Husquarnu 610 TE. Je to "veterán" z roku 94, ale luxusni stav. Takže, nikdy jsem na tom neseděl, ale rád bych vyzkoušel život soutěžáka, tak pevně věřím, že mi v tom kluci z Cechu pomůžou. Dnes jdu Housku poprvé protáhnout, tak mi držte palce, ať se vrátím celej, je to neuvěřitelný kladivo.

Kontakt

AMK Planá - Motorkáři Planá Nádražní 836
Planá
348 15
+420.774971961 amkplana@seznam.cz